Salam,
Ahai, pagi tadi kena langgar. Cian WKF kena langgar dek motor yang dibawa oleh penunggang yang sengal+senget+ntahapapantah. Abih bumper depan WKF. Hancus. Maka sekaligus, berkesinambungan dengan itu, duit ku pun bakal hancus. Erm, nak claim insurans lah, tapi, camna eh???
Uih, WKF telah mengalami trauma yang agak dahsyat. Bukan keta jer, tuan punya keta pun dah naik bengong jap. Serious, terasa pening+lembik+down semacam. Nak sambung keje pun tak tahu camna. Adeh, trauma gila ku rasa. Skang, nak bawa keta pun berpeluh2. Mau dua tiga hari camni.
Tapi, ku bengang ngan pemandu (eh, pembonceng) motor tuh. Cakap putar beit tahap dewa syiutt. Uih, dahlah pening ngan keta aku, ngan dia plak. Ahai, tolong!!! Tak tau nak wat per???
*mood: ~kebingungan~
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Jakarta Bandung Mei 2026 - Pine Breeze Loft House, Bandung
Assalamualaikum semua. Apa khabar? Semoga semuanya sihat sejahtera. Yeay, baru balik bercuti dari Jakarta-Bandung. Berlibur sempena cuti Har...
-
Meh jalan2 lagi. Lama x g jalan2. Asyik duk umah tdo jer. Beruang pun tak hibernate selama i. Ehehhee, patutla da macam beruang sket. Hang-o...
-
Eh, apakah lembaga hitam itu? Gagah seperti pengawal peribadi yang segak dan perkasa. Keh3. Itulah saya yang bertugas sebagai usherette di...
-
uit... tpaksa wat entri satu lagi... sebab nak riak2 sket... selepas tgk blog cik dini ... ai nak gojes gak... skang, pic2 yang diletakkan d...
No comments:
Post a Comment