Friday, October 31, 2008

Going to Kuantan - Again...?

Yeargh... Ezwan, Wawa and me are going to Kuantan, again... Bestnyer. Seperti biasalah, tujuan ke sana nak mengacau kehidupan seorang doktor. Ehehehee. Jahatkan kitorang. Alang2 ada kawan kat sana, mehlah kita guna2 kan dia. :D

Hopefully dapat g Cherating. Erm, bayangkanlah senario di atas. Dapat lepak2 sambil hirup apa2 yang patut. Tettttt...... Hirup bayu laut yang berpuput lembut sepoi-sepoi bahasa. Bestnye. Semoga perjalanan ini dipermudahkan lah hendaknya. Shafiq, sponsor kitorang yer. Ehehehhee..

mood:~last minute plan....~

Meh Makan Makan - HotPot Cafe Damansara Damai

HotPot Cafe @ Damansara Damai. Semalam, jalan2 di area Damansara Damai searching for dinner's place. Asyik mamak jer. Muka pun dah ala2 macam mamak sket2. Tgh jalan2, ternampak plak kedai nih. Macam best jer, apa lagi meh makan-makan.

Signature dish kat kedai ni ; asam pedas ngan gulai lemak cili padi. Wow, pedas2 belaka. Ku pesan gulai lemak daging salai, ezwan plak amik asam pedas ikan kembung. Pergh... gulai lemak cili api tu. Menyengat. Sedap beb. Kalo buat cili mulut org pun best. Dah lama x rasa gulai lemak camni. Selalunya, lemak je lebih, pedasnyer kureng. Tapi kat sini, menyengat sampai ke telinga.

Gulai lemak cili padi daging salai RM 6.50

Asam pedas ikan kembung RM 5.50

Ha, ni ezwan nyer. Tapi ku yang banyak hirup kuahnye. Ehehehhe. Tgk ezwan cam x kisah jer. Erm, sedap gak. Taklah menyengat cam gulai tadi. Tapi cukup rasanya. Masamnyer, pedasnyer. Sodap, mak mertua lalu pun x perasan. Yelah, camna nak perasan, mak mertua pun x der lagi. Muehehhehee. Then, for desert...

Apple crumble with vanilla ice cream RM 3.80

Nice combination of microwave-hot apple crumble with slightly-chilled of vanilla ice cream. Makin ramailah bilangan lemak2 di tubuhku ini. Yehaaa, kena g jogging pas nih. Lepas jogging, singgah kedai ni balik, pesan satu lagi. Uhhuhuhuuu.. Best g kedai ni, n harganya pun murah gak.

Meh Makan Makan meter: ***

Tuesday, October 28, 2008

Jangan pernah BERHENTI BERHARAP

Jangan pernah berhenti berharap.....
Kerna dalam hidup ini...
Pasti ada sesuatu yang indah buat kita semua

Dato' Siti Nurhaliza

Monday, October 27, 2008

Emotion-disorder....

;(
Last published post was 22 Sept 2008..
Its almost >1 month x update blog...
Bulan sedih buat diriku....
;( ;( ;(

"Berhenti Berharap........"