Sunday, December 5, 2010

Tahniah Muallaf, Tahniah Allahyarham Yasmin :D

tahniah tahniah... Allahyarham Yasmin Ahmad telah berjaya menggondol anugerah Pengarah Terbaik di Festival Filem Asia Pasifik ke 54 menerusi filem Mualaf... Wahhhh!!! hebat nih... ni fes time malaysia dapat membawa pulang anugerah nih... sebelum nih, hanya anugerah utk pelakon terbaik je... alaaa, yg cik puan ponti maya karin chunn tuh plus beberapa yang lain... tahniah... sila kelik sini utk berita lanjut...


tahniah... tak sempat nak tgk citer ni lagi... :)


hermmm, selain Muallaf, ada lagi filem lain yang jd wakil Malaysia... Magika, Lagenda Budak Setan, Pisau Cukur dan Cinta Ais Kacang... <--- eh, cinta ais kacang??? cam x pernah dgr ye... ironi kan... kat Festival Filem Malaysia baru2 nih, amboi kemain Magika sapu abess... siap jadi Filem Terbaekkk lagi tuh... camno??? rasa2 nya muallaf x de pencalonan kot...

huhhh, kelaasss kan juri2 kat mesia nih, dia nye expectation and evaluation lebih tinggi kalau banding ngan asia pasifik... iyolah, mesia buleh la katakan... x paham... kat negara sini, pencalonan pun tarak... tapi kat tempat org lain, siap dapat anugerah Pengarah Terbaik... apa2 je lah yer... kepada yang berkenaan, silalah malu tersipu2 bila mendengar berita ini... he3... kalo ai la jadi juri, da kemalu-maluan nih... hiks... :)

apa2 pun...

al-Fatihah utk allahyarham...
semoga rohnya tenang di sana...
amin...

mood:~....~
pic:~tq google.com~

No comments: