Friday, December 7, 2012

Chef Tony’s Gourmet PopCorn ^_^

Inginkan kelainan pada popcorn anda? Dah bosan asyik makan yang berperisa caramel. Kalau untung dapat yang banyak caramel, sedaplah popcorn tu. Kalau Kalau dapat yang putih semurni salju, seperti memakan kapas lah gamaknya. Tapi sekarang, popcorn ada pelbagai perisa. Wow weeee…

popcorn 1

Lihat, setinggi pokok krismas. Ada pelbagai perisa. Nyumm nyummm. Generasi baru popcorn telah tiba. Mari kita sama-sama makan popcorn sambil kira-kira pertambahan kalori secara berkala dan mendadak. Ha3.

popcorn 2

Ada tiga kumpulan flavor.

Original Flavors
RM13.80 (S), RM22.30 (L)

Caramel

Savoury Flavors
RM17.80 (S), RM26.80 (L)

Sugar Free, Cinnamon, Mochachino w Almonds, White Chocolate w Almonds, Parmesan, Cheddar

Premium Flavors
RM19.80 (S), RM29.80 (L)

Dark Chocolate, Beligian Butter, Green Tea, White Choco Parmesan, Cheesy Jalapeno, BBQ

popcorn 3

Pilihan saya yang menggemari sebarang faktor kegebuan dan kemontokan adalah Creamy Parmesan. Terimalah!!! Walawehhh, seperti memamah seketul cheese setiap kali sebiji bertih masuk ke dalam mulut. CDM, Cair Di Mulut. Mesti beli, kena beli, beli beli beli. Rakan subahat telah membeli Belgian Butter. Sedap gak. Lemak-lemak manis. Uhuiii. *lap, keybord yang dah meleseh-leseh air liur.

Nak cari di mana??? Di KL, store mereka di Fahrenheit88 Level2, Wangsa Walk Level2. Tapi, sekarang mereka ada buat roadshow sempena krismas. Haritu, saya pun terserempak dengan mereka di The Empire Subang. Nak tahu lebih lanjut, sila sms ON BERTIH ke 11111. Ehh, tipu. Nak tau lebih lanjut, like mereka di fesbuk Chef Tony’s Gourmet Popcorn Malaysia.

Akhir kata…

popcorn 4

Jom makan popcorn ramai2 maaaa… Tq Joey, ke Josh, ke Joyce. Lupa plak nama kakak. He3.

mood:~adik-adik ku, jangan risau, abgmu akan bw sebekas popcorn SMALL utk anda semua~

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...