Monday, August 18, 2008

Update TP

quoted from Kak Sha's e mail:

Assalammualaikum kawan2 semua....

hari sabtu lepas kiter gi lawat TP bersama ngan kak ita... alhamdulillah TP makin sihat...dier tak sabar2 nak bercerita apa yang berlaku...mcm tak ingat dier tu sakit langsung...kiter yang kena suruh dier cakap slow2... hasil dari pemahaman citer dier...dier kata waktu dier masuk labour room, dier dah buak 6 cm...tapi doktor main tinggalkan dier sebab kata lagi 4 jam baru buka 10. sampai TP nak bersalin sangat dah takder doktor datang...dier kena tendang besi katil untuk dapatkan perhatian doktor...lepas tuh barulah doktor datang...sekalipush jer dah kuar baby... doktor tuh doktor pelatih lah... bius dah hilang pun terus jer jahit...sampai TP sakit dier buat tak tahu... time tgh jahit tuhlah datang ketua doktor...ketua dier tanya kenapa masih berdarah? doktor pelatih tuh kata tak tahu...tapi terus gak jahit tuh... sebabkan kesalahan diorang TP kata dier dapat doktor pakar bedah yang baik lah... nak tebus kesalahan gitu...geram jer dengar waktu tuh...rasa macam nak suruh jer saman PPUM...

Firstly, alhamdulillah kawan ku TP dah sihat. Allah dah makbulkan doa2 kami di sini. Syukur. Tapi, bagaimana eh kalau camni. Nak kata cam doktor yang silap pun ada. Erm... Yang penting, TP dah selamat. Tak sabar rasanya nak tgk TP cam biasa.

mood:~alhamdulillah~

No comments: