Thursday, August 28, 2008

Merdeka... Merdeka... Merdeka...!!!


"Selamat menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 51. Dengan tema Perpaduan Teras Kejayaan, seharusnya Malaysia maju ke hadapan lagi. Perpaduan yang sudah menjadi amalan sejak azali lagi memangkin taraf ekonomi yang bertunjangkan teras kejayaan. Merdeka!!! Merdeka!!! Merdeka!!!"

Errr, sila baca dialog di atas dengan lontaran vokal kemerdekaan. Maksudnya, nada-nada sajak klise dan bersemangat waja. Hermphhhh...!!!!!

Erm... Logo kat atas tu macam... Isu gak ah. Cam sosej pun ada gak, DNA pun ada, bintang berbucu lima pun ada gaks. Entahlah. Camna lah agaknya diorang buat formation atas padang nanti kan. Bulat2 camtu. Mesti comel kan. Ehehehhee.

Lagu dah dengar. Best woo Roy nyanyi. "Perpaduan Teras Kejayaaannnnnnnn.." Bayangkan lah Roy nyanyi camna. Suara dia memang dah dipatenkan utk lagu2 patriotik. Camnalah kalo Roy nyanyi lagu Seribu Tahun kan.


PERPADUAN TERAS KEJAYAAN -


mood:~hiapppp!!!!!~


2 comments:

pinky angel said...

ally,
Thanks upload lagu merdeka ni. Nak menangis aku dgr. betapa aku rindu malaysia. huhuhu..

I'm going back home another 2 weeks!! can't wait..

tujuhhariseminggu said...

wah.. semangat kawan aku nih..
kalo roy dengar nih..
mesti dia pun turut nangis lah...
:D