Wednesday, September 10, 2008

Berbuka @ Restoran Puteri Bongsu Bangi


Best dan puas. Itu yang boleh dikatakan bila berbuka puasa kat sini. Dengan RM 20 jer (untuk dewasa), berbaloi. Apa yang menarik di sini, walaupun makanan dia tak melampau2 banyaknyer, tapi semuanya sedap. (yelah, kalau tengok iklan buffet tempat lain, naik biru mata nak tgk menu yang ada., ehehhehe). Bila makanan x banyak, x lah tamak sangat, so x lah gemuk sangat. Ehehehheee...

Uih, masih teringat bubur kacang hijau nyer yang sangat lazat (sampai 2 mangkuk tu...) Sedap sehhh. Bukan itu sahaja, cekodok (cucur lah) pun sedap. Erm, lauk-pauk dia best gak. Hari tu ada kari ikan (Sedap... lama x makan kari ikan), Sup Cendawan (haa, ni kira lauk signature Puteri Bonsu lah...), variasi kerabu dan lain-lain lagi. Pergilah ke sini, anda pasti tidak akan menyesal....)

Erm, yang penting dapat berbuka ngan kengkawan lama. Fai, Kiki, Taufik, Zul, Affa (mak ayam....), Fukah n Kebab (eh, ni nama kawan aku tau, bukan sejenis menu...). Tempat dia selesalah, not too formal. Nak kekek2 pun senang. Pendek kata, marilah ke sini beramai2.

Restoran Puteri Bongsu, Bangi
Address:

11GF & 13 GF
Jalan 15/1C, Seksyen 15
43650 Bandar Baru Bangi
Selangor
Tel:
03-89262917
Faks:
03-89263917
Business hours:
7.30am - 10.00pm (Close on Firday)

Buffet Ramadhan:
RM 20 nett (dewasa)

mood:~kawan2, rindulah kat kome.....~

3 comments:

RaNdoMHEarTsOfArMylla said...

hey..aku rindu jugak buka dgn korang.!!!buka baju..ahaha

pinky angel said...

bestnyee.. byknye lauk.. (yg penting takyah kene masak sndri)

buka ngan aku tak rindu ke? hehe..

tujuhhariseminggu said...

RaNdoMHEarTsOfArMylla: muehehehee..
sensored weh... muehehehhee...

pinky angel: rindu gak.. tapi x leh rindu sgt... hang tu bini org..
;)