Monday, December 1, 2008

Meh Tonton Nonton

Erm, dalam dua minggu ni, ku telah menonton 4 movie. Kat Cineleisure Damansara. Chewahh, mementang dah pindah Damansara Damai, dekatlah ngan tempat ni.

1st movie tgk kat sini. Kelakar weh. Tak start lagi pun, ku dah start gelak. :D

Tadaaa, tgk gak 007 nih. Setelah puas memaksa ezwan, akhirnya. Tgk ari rabu. Murah sket. RM6. Normal price RM10-11. Uih, cerita nih penuh ngan scene2 tensi (tension yang telah dibahasa melayukan...) Tapi aksi superb beb. Cool gila mamat nih.

Seterusnya Selamay Pagi Cinta. Poster x der lah plak. So letaklah gamba Que ngan Amani (credit to Budiey.com). Eh, Que ada masa convocation IUCTT ari tu. Adiknya rupa2nya belaja kat IUCTT. Baru ku tahu.

Ha, dalam banyak2 filem, ni yang paling ku suka. Paling sangat amat tersuka. Unpredictable film. Ingatkan cam ala2 Quarantine. Penuh aksi dan scene tensi. Rupanya, so sweeetttttt. Jatuh chenta ngan pontianak sekejap. Best. Tgklah ye cerita ini yer. Romantic+comedy+seremmmm.

mood: ~erm... nak tgk antoo fighter x????~

1 comment:

jij said...

ally aku tgk twilight tu aku dok bantai buat taik mata. pontianak tu lari cm cartoon daa