Saturday, April 21, 2012

Happy Birthday Puan Sri Noorainee

Wah, sejak bila rapat bebeno ngan Puan Sri nih? Uih, sudah menjadi VVIP kah? Tetiba plak wish2 bday isteri TPM. Wah wah wah *sambil menari poco-poco waktu petang bersama datin-datin yang lain.

Xde lah, jadi usherette lagi. Kali ni under Simply Flower by Eta. Tema event kali ini adalah summer. So, kaler mesti fresh n vibrant gitu. Bunga2 yang digunakan pula bermacam2. Ada lily, tulip, rose, hydrangea. Eh, sundal malam pun ada tau. Wangi.

Bday Puan Sri 1

Maaf, pic begitulah tidak mengujakan, sila salahkan BB yang hanya 3.2 itu. Ha3. Majlis diadakan di kediaman rasmi TPM. Uih, sangat agam ye tuan puan. Lobi adalah sebesar rumah saya. He3. Warna bunga yang digunakan adalah ungu, oren, putih, kuning, hijau. Sangat segar warna2 itu. Nanti kalau ada pic yang lagi jelas, ai tempek yer.

Bday Puan Sri 2

Happy Birthday Mama! Eh, bukan mama saya, mama kepada anakanda kepada Tan Sri TPM kita. YG Puan Sri Noorainee. Nampak muda ye beliau. Walaupun sudah 60. Seperti ingin mengorek rahsia kejelitaan beliau. Kot2 boleh nampak muda seperti itu ke.

Bday Puan Sri 3

Haa, selit, jangan tak selit! Nak jugak amik pic. Anak sapelah nih???

Bday Puan Sri 5

HB Puan Sri. Barisan usherette dan event planner, Eta berklik klik pic sama-sama. Ooo, The Photoz team ada dalam event nih. Mereka akan klik2 pic semasa event, dan terus print di situ lantas dijadikan cenderahati. Mari ramai2, calling The Photoz memeriahkan majlis2 anda.

Bday Puan Sri 4

Errr, inilah serba sedikit hasil yang dengan tiba2nya berada di ruang tamu rumah ai yer. Hairan juga. Macam mana boleh jadi begini? Mungkin terbawa balik kot. Mungkin lah kot. *peace... Oh, nanti ai pulangkan vase tu yer.

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...