Sunday, April 15, 2012

Santai Ahad yang syiokkk

Owh, Ahad yang sangat menenangkan. Sangatlah seronok dan mengujakan bila dapat menikmati Ahad dengan santai dan malasnya. Sejak beberapa ketika ni, bz di kala hujung minggu. *bajet artis kah? pooraaahhh.

Ai ada hobi. Hobi yang jarang2 dpt buat sgt. Sebab malas. Ha3. Baca novel. Seronok weh. Tapi memang berbulan lah nak ambil masa nak habiskan sebuku novel. Orang lain amik masa 2-3 hari, ai berbulan2. Sampai kena selak balik mukasurat yang dah baca. Dah lupa ceritanya, lama sgt. Ha3.

novel2

Ini adalah antara novel yang ada. Dalam banyak2, hanya satu yang beli dengan harga asal. Yang lain beli masa ada book fair. Murah je, RM 5 or RM 10 sebuah. Hiks. Owh, Eat Pray Love tu fatin punya, buat macam harta sendiri. Hu3. Maaf ye Fatin.

Seronok gak ada hobi camni. At least adalah benda nak buat. Owh, skang org duk heboh2 pasal E Book. Siap cakap, ‘physical’ book ni so yesterday. Sorry to say sorry to say *eh, ni cerita Mimpi Sampai ke Bintang Elfira Roy itu. Tapi, personally, ai nak juga kumpul buku2 nih. Tak feel kot kalau nak baca ebook nih.

novel1

Eh, tgh nonton2 HBO, ada pulak cerita The Sisterhood of the Travelling Pants. Ai ada buku tu, ai ada. Lihat. Best gak cerita nih. Pasal empat kwn karib, berkongsi special jeans, yang boleh muat keempat2nya. Walaupun fonggong Serena Van der Woodsen dan Ugly Betty begitu berbeda, namun jeans itu muat ye. Strechable perhaps.

Masa cuti musim panas, masing2 buat hal sendiri. Ada yang g jenguk suku sakat di Sepanyol. Ada yang attend summer camp. Ada plak yang stay kat umah, buat kerja sambilan, ada plak yang jenguk family baru ayah dia. Masing2, akan pakai jeans tu, dan ada cerita di sebalik itu. Jom download cerita tu ramai2.

Oh, ada book fair. Jom pergi ramai2. RM 2 je kot. boleh lah borong guna baucer buku RM 200 tuh.

novel3

want to know more info? visit them at paylessbooks.

mood:~membaca itukan jambatan ilmu~
~owh, yeaa, dpt join schawal wedding. hu3~

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...