Friday, July 13, 2012

Kembali berBatuan di Labuan

OK kawan2. Demi study yang tak abis2 nih, ai telah ke Labuan sekali lagi. Nasib baiklah dapat Labuan sebagai tempat kajian. Kalau dapat tgh2 hutan, takpun atas gunung ganang. Lapanbelastaun baru abis study. Tapi kalau dpt tajuk camni

Organic Geochemical Charaterization of Pyrolysates from Paris

best gak. G Paris uols. Kaji batuan kat sana. Aahlah. Dr Wan, nak tukar title lagi bleh x? Pliss pliss plisss *sambil goyang2 bahu nyanyi lagu Alif Satar.

Kali ini agak mencabar sedikit, sebab telah memutuskan utk pergi seorang diri. Terasa diri ini tak mahu menyusahkan org lain. Takpe, bila lagi nak wat kerja sorang2. Lgpun, Labuan beb. Free trade zone tu. Mari serbu.

Labuan - Pohon Batu

Yea, para pembaca sekalian, beginilah pic2 saya di Labuan kelak. Hanya pic permandangan, tiada pic saya. Ini adalah kesan dan akibat bila g k tempat org lain sorang2. Heh2.

OK, saya ingin pura2 bz melihat kepada peta. Nak tanda2 kat mana nak korek2 batu. Kepada warga Labuan, silalah offer2 saya air jika nampak saya di tepi jalan sedang mengetuk2 batu. Sampai kita jumpa lagi dalam rancangan

Ketuk Ketuk Batu di Labuan
*feeling2 Ketuk Ketuk Ramadhan ^__^

mood:~hujan pulak, abislah lecak esok~

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...