Friday, November 13, 2009

whooosshhhh!!!

Di sebalik kepekatan malam <--- kenapa kena kepekatan malam??? adakah malam itu pekat???, saya sedang melayan lagu2 kegemaran yang sering diputarkan di lappy 1420 saya yang berwarna putih ini. Erm, x tau nak melalut apa nih... Saje je nak post menda2 melalut nih... Owh, untuk menambah kemelalutan ini, saya sertakan carta 5 lagu kegemaran saya skang.

5) Tinggal Kenangan - Caramel
4) Asma'ul Husna - Dato' Siti Nurhaliza
3) Good Girl Gone Bad - Rihanna
2) I Told You So - Carrie Underwood
1) The Show - Lenka

Ada banyak lagi lagu yang sedang didengari, tapi lagu2 ini selalu diulang berulang kali. Ehehhee... Yesss, berjaya jugak wat post yang penuh ngan kaler2 seperti di atas... Selalu tgk org post kat blog diorang camtu. So, i decide nak wat menda yg sama...

Herm... X tau nak bebel apa lagi...

Saya sedang keliru... Kadang-kadang malas dan sangat malas... Semakin gemuk pun ada... Owh... Sumtimes, lack of motivation... Really need fresher air and brighter life...

Mood:~swinging and hanging....~

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...