Wednesday, September 12, 2012

Tahniah Harith dan Fatin ^_^

Tahniah ye Harith dan Fatin… Alhamdulillah, sudah bergelas suami isteri… Sukalah tu Fatin… Ni yang ditunggu2 oleh beliau… Nak bersuamikan Harith… Teheee… ^_^

Meh la layan pic yang ada… Ada byk lagi pic, nanti I edit2kan yer…

FnH01

Tudiaaa, Harith sedang menghafal skrip akad nikah… Yaa tok kadi, saya terima nikahnya… Sah!!!!

FnH02

Yeaaahhh, makin berdebar2… tok kadi dah usha2… jap lagi aku kahwinkan ko… ni kalau tok kadi sergah sekali, makin berpeluh2… alhamdulillah, one shot je… lancar… *oh, saya takde masa majlis nih, saya g Maisarah Yusoff nye akad nikah…

FnH03

drama sandiwara semasa breeze bermula… elehh Fatin, x mo nangis konon… end up teresak2… siap ada sroottt srooott lagi… ni nangis sedih ke nangis girang bersuamikan Harith… baik ngaku sekarang… teheee…

FnH04

sesi penyerahan mas kahwin… isk isk iskkkk, tak sangka dah kawen…

FnH05

candid x? tgh  bincang2, pas ni nak anak berapa? kalau satu *sila rujuk jari Fatin… nampaknya Harith tak setuju kalau satu je… bersedialah angkatan Harith n Fatin’s jr…

FnH06

snap snap pic bersama ibu Harith… amboi2 Fatin, begitu mesra dengan mak mertua… bagus2… itulah ciri2 menantu yang dicari… cantik, mesra, baik dengan mertua… *ok, sila bayar upah puji ni yer ^_^

FnH07

Haaa, keluarga Fatin yang meriah… TQ kerana membenarkan saya tidur dengan lazatnya di umah uols… Sommel tak mereka???

FnH08

touching weh tgk pic nih… hu3…

FnH09

Lihat, kan saya dah kata… mereka sommel… ^_^

FnH10FnH11

Fatin, abangnya, Danish dan warga 30an yang terkinja2 menggunakan pistol… huhhh, siapalah org tu yer???

FnH12

orang kuat majlis Fatin… Rakan2 nya dan rakan2 nya… *maaf, terlupa nama… keh3…

FnH13

serba ungu majlis persandingan… santekkkk!!!

FnH14

gadis bunga yang hampir menjadi makcik bunga… hahahahhaha!!! jahat gila statement… luv uols…

FnH17

smaiiilllllllllll ^_^

FnH15

majlis diserikan dengan alunan selawat oleh al-Maulid… tenang je…

FnH18

Sekali lagi… Selamat Pengantin Baru… Semoga berbahagia dunia dan akhirat… antara sebab manusia dilahirkan tidak sempurna adalah kerana telah menunggu pasangan yang akan menyempurnakan ketidaksempurnaan itu…

FnH16

semoga berbahagia Harith dan Fatin

mood:~selamat… pengantin baru… *sambil goyang2 punggung manja seperti Saloma…~

1 comment:

shafika fieka said...

ohhh gambar saya pon ada..tq abg fazdly..buat sahabat baekku fatin liyana..semoga kalian sentiasa b`bahagia dlm melayari bahtera rumah tangga..amin~