Friday, August 5, 2011

jom heart sama AmanWan :)

ok, ramai2… mari jatuh chenta dengan AmanWan… adoyai… sangat2 comel dan kelakau vlog dia… mari jatuh chenta ramai2…

iKLan Gangster

iKLan Gangster… ahaiii… choki choki… tam tam.. suma ada… terbaekk bro… “abg tembam sudah keluar laaa…” hahhahahha…

Komik-M

hahahhaa… siap ada special appearance dr mama dia… *mak dia kot*… haippp.. dush… haippp… dush…. adoyai… nangis gelak di sini…

Salah Faham Ber-Chatting

ini satu lagi… adoyai… “saya teringat arwah atuk saya”… “padan mukaaa”… hu3… satu lagi… “saya tanya pakwe saya, dia suka ke tidak ngan saya… dia jawab – Mestilah X…D”, ha3… x reti interpret emoticon…

oo, AmanWan pun ada blog… rupa2nya, dia ada komik… cer tgk… best… tak abis explore blog dia lagi… jom ramai2 view channel AmanWan kat youtube… banyak gak vids lain… meh gelak2 utk ilangkan rasa lapar… hu3…

mood:~hahahaaa….~

2 comments:

applesakura said...

hehehe sweet blog yo!.. hahahaha

my name is... said...

i dah tuka alamat blog
http://missrosalinda.blogspot.com

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...