Saturday, February 4, 2012

Artikel di GUA???

hai kawan2. nak kongsi satu lagi perkara. antara perkara yang memang ai nak buat dari dulu. ai memang suka menulis. dari kecil lagi. kalau nak tahu, dulu masa zaman sekolah menengah, ai pernah tulis novel. tapi, separuh jalan je lah. hiks.

jadi, atas dorongan kawan ai, cadangkan ai buat satu artikel yang lengkap, especially pasal travel nih, then cuba hantar kat mana2. kot2 boleh diterima ke kan. dengan tanpa segan silu, ai telah hantar e mail ke editor GUA, cuba untuk hantar artikel.

kalau perasan, kat GUA.com.my ada segmen Gaya Hidup – Jalan Jalan. setelah mendapat respon yang sangat positif dari editor GUA, ai telah pun menghantar artikel pasal pergi Bali, akhir bulan 10 tahun lepas.

hasilnya…??? tuduuu…

Bali – Bila Mistik & Semulajadi Bertemu

gua bali artikel 1

gua bali artikel 2

haaa, jemputlah baca. ha, kalau nak komen ke, nak cerca ke, nak puji ke, sila lah ke artikel Bali itu di GUA.com.my. harap2 dpt hantar artikel lagi ke sana. amin…

eh, dah tercapai salah satu azam tahun 2012 lah. alhamdulillah. kawan2, apa lagi. jom kejar apa yang kita suka. selagi ia tak menggangu org lain, tak lukakan hati sesiapa, kejarlah cita2 kita.

mood:~iyeahhhh…~

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...