Monday, May 3, 2010

Isk isk... Faii... Gudbye.... :((

babai...
makin jauh kwn ai sorang nih...
demi keluarga tercinta...
ke ganu juga akhirnya cik fai ini...
sempatlah ke ganu ngan topek n man menghantor fai ke sana...

Mohd Fairuz Azmil Awang <---motip tulis nama penuh... :)
thanks for everything...
tpaksa melayan suka duka ai...
dengar lah ai membebel pasal suma menda...
pas ni nak lepak mana la ye...
selalunye weekend lepak di umah u...
hiks...

harap2...
walau kita suma da berjauhan...
jangan sampai putus hubungan ye...
jauh di mata dekat di hati...
uols slalu dekat kat hati ai...
:)

haaa, inila cik fai nye... model x??? :)

ngan cik fai kat pasar payang... last weh dpt makan-sampai-kenyang sama2... huwaaaa...

isk isk isk...
nanti ai akan rindu sama kamu cik fai...
calling2 yer...
nanti kalo free, ai ke sana...
leh lah huhahuhi kat sana... :)


ni hahhh, penat ai ngan topek kutip kerang nak wat souvenir utk u... :)

mood:~isk isk isk...~

10 comments:

ardinihumaira said...

ala... tak pe nanti leh selalu turun tganu, makan kopok lekor.. sedap ;)

nabilah_2908 said...

hrumm...tertarik dengan gambr yg last..cantik.. ;)

slm kenal dari nabilah.. :)

faza_dha said...

isk2, oullz g ganu x habaq i pun.. mst uollz lalu dpn umah i.. hehekzz

tujuhhariseminggu said...

@dini: kan... sedap.. losong... slrppp....

tujuhhariseminggu said...

@nabilah: tq jenguk2 blog... pic tu cantik kan... :)nak buat jd header lah...

tujuhhariseminggu said...

@dha: x sempat lor nak singgah... hiks.. :) lagipun, jumaat ni da balik kan... :)

Anonymous said...

cantik pantai itu?
apa ke namanye?
-k mas-

tujuhhariseminggu said...

@kak mas: ntah apa ntah namanye... otw balik dr KT, singgah jap amik pic.. :)

FaShiHa said...

aku pon rindu fai.. kawan yang baik dan penyayang..

tujuhhariseminggu said...

@shila: waaaaaa... x de tempat nak bebel2 dah... tpaksa bebel secara jauh.. :)