Tuesday, May 25, 2010

Langkawi + Penang... Layannn....

Yeayy.. Silalah menjamu mata dengan gambar2 yang disnap semasa ai bercuti yer... Snappp!!!! Eh, tetiba termain snap plak... Ingat tak permainan snap tuh... Alaaa, yang guna kad, pas tu kalo pic sama diletakkan kat tgh, terus ramai2 cuba nak rebut saper yang snap paling awal... Uihhh,, agaknye, kalo da beso2 nih main, mau patah riuk meja... Tak pun bergegar2 lantai bila ramai2 cuba nak tepuk samnbil jerit2 snap... Topek, man... Lets Snapp!!!!!

Inilah rombongan cik Kiah yang ke Langkawi... Jely, Diha, Dilla, Abah (haaa, nilah inchek Mislan), Makcik (mak tiri baru...), Filzah dan sepupu-tiri-yang-da-lupa-nama... Ahan, di sebalik kamera... :)

Wajib pose di jeti, supaya org percaya kami ke Langkawi... :p

Tetap obses dengan KFC... Walaupun di rantau org... Hiks...

Haaaa, apa barang kalo ke Langkawi tapi tak ke tempat beras terbakar... Lihat Ahan cam koboi sesat, dan Diha seperti baru pulang dr mahkamah.... :p
Langkawi adalah tempat membeli cokolat yang best... Lihat, chupa chupp nye... Sangat besar kan... :)
Main buaian satttt... Owh, ni kat Perumahan Kastam Padang Besar... G Lawat2 jiran lama... Cik Moon.. Rindu sama kamoo...
Haaa, mesti restoran ni familiar kan... Sape yang selalu ke Padang Besar, mesti akan singgah di sini... Tok Mekkkk...
Ini kat Penang plak... Kalo da ke Penang, konolah beli jeruk bagai... Haaa, fresh dr kilang.. Slrppp... Murah... 80 sen utk 100 gram... :)

mood:~nak g Kuantan plak katanya....~
~ cik Adeib, cokolat da abis.....~

11 comments:

ardinihumaira said...

coklat! waaaa ngidam ni....


pssst.. dni nak kua p cari baju untuk pertunangan.. t dni update ye.. ^___^

my name is... said...

ok..cmtu i nk jeruk...xkan hbs gak kot???

Pinky Angel said...

rasanya ai sorang je yg masih belum pnh pegi langkawi ni.. uwaaaa!!!

tujuhhariseminggu said...

@dini: takpe suh abg Deen belikan cokolat banyak2.. :p

tujuhhariseminggu said...

@adeib: haaa.. jeruk ada lagi.. nanti i kasi... :)

tujuhhariseminggu said...

@yuun: puan... x g langkawi lagiks... silalah ke sana bersama encik teddy tercinta... syiokk wooo...

encikSEDAP.com said...

rindunya pergi langkawi.. dah setahun lebih kot tak jejak kaki.. huhu...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

warghhhhhhh


nak ole2 !

Anonymous said...

kedai Tok Mek tu area Beseri, Perlih ka? adakah kedai yg diorg slalu fly time sekolah dlu utk tapau makanan? hehehe...

tujuhhariseminggu said...

inchekSEDAP: uit... lama tu... yok g sama2... :)

tujuhhariseminggu said...

miss lolly: nak souvenir dr oversea dulu... :p