Thursday, April 29, 2010

Perlukah tembak adik ituuuu???????




...entahlah...
...igtkan x nak ckp lagi pasal nih..
...tapi...
...asyik terpikir perkara ini berulang kali...
...nak2 kalau ternampak budak2 sekolah...
...kenapalah...
...betul ke tindakan polis tu eh???...

...sedih laa...
...kita yang x de kena mengena ngan arwah pun sedih2 camni...
...apatah lagi keluarga arwah kan...
...kan...

...untuk keluarga arwah Aminulrasyid Amzah...
...bawa banyak bersabar yee...
...doakan yang terbaik utk arwah di sana...
...kita doakan agar rohnya dicucuri rahmat...
...amin...


...isk isk isk...
T___T

mood:~tak tau mana yang betul??????~

14 comments:

missiesya said...

pe2 pun kita perlu siasat dlu sebelum wat pe2 tindakan kn?btul x?

ardinihumaira said...

AL Fatihah..

muka dia macam budak2 yang tak tahu pape nak wat jenayah pon tak reti. huhu

BILA OTAK BANYAK BERFIKIR

tujuhhariseminggu said...

@missiesya: kan... macam x logik ah pulis nih...

tujuhhariseminggu said...

@dini: al-Fatihah... sedey x ilang2...

YOURSCOMMENT said...

JAWAPAN AKU TAK PERLU TEMBAK...

DIULANGI..."TAK PERLU"...

XTAU NAK CAKAP APE...SBB ISU NI TGH HANGAT DI LUAR SANA...

SILAP AKU CAKAP...AKU PLAK YG KENA SAMAN NANTI...HEHEHE...

P/S: BUDAK TU STUDENT...BUKAN DIA STUPID...LU PIKIRLAH SENDIRI...

Rina277 said...

susah nk ckp la..kite xde dlm kejadian sbnr..harap semua dpt diselesaikn dgn segera..adil n saksama..Al-Fatihah buat arwah..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hurm..

Xtaulah.

mizzura said...

sedih dengan statement kakak dia "adik saya bukan orang jahat sehingga perlu ditembak mati" wallahuallam..

Ms AiReEn MoHd said...

sian kan....tapi nak kate sape salah sape betoi pun tak tau...may be polis ade reason wat gitu...takut tindakan arwah merbahayakan pihak polis or org awam...tapi da ajal kan...al fatihah

tujuhhariseminggu said...

@yourscomment: kan...

tujuhhariseminggu said...

@rina277: harap2 kes diadili dengan adil...

tujuhhariseminggu said...

@lolly: masih keliru dan tak pasti...

tujuhhariseminggu said...

@mizzura: sedey kan dgr statement kakak ngan mak... lagi sedey dgr cerita kwn2 dia...

tujuhhariseminggu said...

@aireen: nak jugak dgr cerita sebenar dr pulis...