Tuesday, April 6, 2010

Pencuri rumah arwah Din Beramboi.... Nahas kooo!!!!!!!

Sudah baca Harian Metro???? Sila baca di SINI... Ewhhhh!!!!! Sungguh jahat pencuri2 ini. Ada ke amik kesempatan ke atas keluarga arwah DB. Masing2 tgh bersedih atas pemergian beliau, ko pencuri2 lahanat sempat mencopet rumah keluarga ini. Entri ini khas utk menyumpah seranah mereka. Tak kurang juga mengharapkan mereka dibalas dengan azab dan derita berpanjangan. Sumpah saya marah dan geram pencopet2 itu kali ini...

Semoga pencopet2 ini... Jika anda membaca blog ini (yeaa, dengan menggunakan laptop arwah yg ko curikkk..), bersedialah anda sekalian... Sebentar lagi anda akan........


Di panah PETIRRRRRRRRR!!!!!!!!!!

Geram ah...!!!!!

Pesanan khas: Anda geram???? Sila nyatakan cercaan anda di komen... Yok marah ramai2...

mood:~bengong ahhhh, org tgh sedih2, sempat plak mencuri...~

6 comments:

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

mmg bengOng tul...dorang leh lepas ..tapi dgn TUHAN? sendri mau igt.

ardinihumaira said...

aaaaa jahat jahat. petirkan 10juta kali biau hitam legam beliau!

eiy_Da said...

aPEKAH??macam2 hal..huhu..tak patut betul

Ms AiReEn MoHd said...

aku pun geram mase dengor berita pagi tadi kat era...da la org tu baru meninggal....gampang punyer perompak umah die gak die nak rompak..pg la rompak umah pemenang anugerah ABPBH TU KER EKKK

zach said...

ape je dapat curik?

zach said...

nyah...blog aku diserang. ramai plak ajak aku main.

sorry...i dont do J