Thursday, April 22, 2010

Jely ke Indonesia... Seronoknye... :)

Alhamdulillah... Akhirnya ai berjaya jugak menjejakkan kaki ke Indonesia... Teringin weh nak pergi... Org kata kalo shopping best kat sini... Murah2... Wahhh, mari shopping... :) Nak shopping mana dulu eh??? Oklaa, g jalan2 dulu la... Bukan selalu dpt ke tempat org nih... Herm... kita g belah kanan dulu...

Haaa, nak kirim pulsa???? Ketik aje... Ketik tu sama ngan gedik ke????

Eh, ada Mydin lah... Lebih kurang cam kat Malaysia je... Owh, serumpun lah katakan... Takpe, jalan2 lagi... Eh, ada McD... Sama lagi... Herm... Eh, ada Jalan Petaling... Ni kat mana nih??? Malaysia ke Indonesia nih??? Kalo tgk org yg ada, cam x ramai dr Malaysia.... Keliru???

Laaaa, kat Malaysia ghupanya... Kat area2 kotaraya... Herm... Serius weh, sape yang lately ni ada ke sana... Memang rasa cam g obersea... Dengan papan tanda bahasa negara lain, yang lintas-jalan-tunggu-bas-lepak-lepak warga lain... Wah, ni bukan 1Malaysia da nih... Ni 1Dunia dah nih... :) Sangat lain lah suasana kat sini... Tak tau nak suka ke tak suka... Mix mode... Tapi agak ngeri lah gaks... Bajet wat muka-miskin-tak-berharta-kat-wallet-ada-sehengget je... Takut kena ragut @ ugut... Ada personal history weh kat sini... Fobia seketika...

~~~

Cerita sipi:
Ari tu ada org nak amik pic ngan kawan i... Comel dia... Cam artis... Cute weh... Cayalah affa, u memang femeyss de amorrr... :)

mood:~entri luahan hati di tanah sendiri... peace~

5 comments:

ardinihumaira said...

e eh.. itu bukan amy mastura ke? comelnyeeee

tujuhhariseminggu said...

@dini: a ah... memang amy mastura tuh... :)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

nak pegi indoooooooooooooo gak~

tujuhhariseminggu said...

@lolly: minom indocafe dulu... :)

FaShiHa said...

elly..kita mmg kat indon i rasa. cuba g klcc during weekends.. nah!kita di jakarta dong!!ahaks...