Sunday, April 4, 2010

ABPBH 2009 - Dato Siti Nurhaliza menang lagi... :)

Yeaaa... Artis kegemaran Jely menang lagiks... "Marilah bersama... Jalani cinta kita apa adanya..." nyanyi sket... :) Tok K, cenyummm sampai ke telinga... :) Dapat anugerah Bintang Popular di ulangtahun penglibatan tokti yang ke 15... Cayang Dato CT... :)

Tokti cantik kan... Tq gugel...

Ngomel2 ABPBH 2009:

1) Scha - Melbourne USA??? Nebes yerrr...

2) Chef Wan - rambut puteh yang menggoda...

3) M Daud Kilau - wat aksi bukak2 baju... Nanges...

4) Black - wewitttm kalahkan Hafiz AF... Ini sudah maju... Mentor leh kalahkan AF..

5) Yuna - Mantop la... Ingatkan Tiz yang menang... Haaa, ni baru betul2 g USA... Kan Schaaa...

6) KRU Tribute - Wah, sedap jugak Ainul Aishah... Tapi pemenang Bintang Idola ABPBH (pakai baju ijau) telah bantai sumanya... Sangat menyerlah di pentas... Cayalah dikau (tak tau namanye...) Tapi Akim tetiba marbeles... :)

7) Sponsor - Wajib ke nak mention tukang sponsor baju??? Rasanya kena sediakan segmen khas utk sponsor2 baju... Save sikit masa...

8) Tiz Zaqyah - yeaaa.. anda menang... pelakon tv wanita popular... i loike... :)

9) Hijjaz - Masa umum pencalonan, ada ke Hijjaz nye artikel pasal Nak Tukar Corak Songkok... Hiks... :)

10) Iklan Sendayu Tinggi - wahhh, kelas lah iklan nye... Ingatkan iklan mana... Rupa2 iklan diorang... Mantops... Iklan Tok Ti "Sebagai Wanita Muslimahhh..." pun ada gak....

11) Tok Ti - Yeaaa... Menang lagi... Mesti masa ambil anugerah, terpikir2 nak letak mana ye award nih??? Anugerah terakhir??? Betul ke takmo masuk taun depan???

12) Adam & Stacy - Wahhh, veletoppss... Stacy rock ahhh, tapi Adam cam pose2 jaga rambut... :)

13) Ogy & David Teo - uolss serasi la... masing2 ober... :) Inchek David, kenapa jerit2??? Cam nak tercabut trakea je...

14) Que - The Most Popular Actor in Film... Wahhh, rezeki Ratu... Eh, kenapa tq utk keluarga mertua je????

15) LJ - Wah, murah rezeki beliau... Tapi calon2 utk kategori Pelakon Filem Wanita Popular semua muda2 kan... Owh, Rosyam ke yg bawa LJ ke dunia filem...

16) Alyah, Dayang, Dato Katy - Vokal yang mantap Dayang and Alyah... Alyah is like next Misha on stage... Dayang looks so sweet with ur caftan-like dress... Haaaa, Dato Katie, sape berani lawan dress kilat-butterfly-lempar-sana-sini...

17) Iklan Spin - Eh, Spin ada lagu baru la... Nak g beli lah pas nih.. :)

18) Stage - Suka la tgk stage kali nih... Simple yet vassss... :)

19) Sharifah Shaheera & Kak Engku - Rowk la uols... Sgt best kimia antara anda berdua...

20) ABPBH 2009 - Uhhh, Tok Ti menang lagik... wewittt... Kena beli kabinet anugerah baru nih... Owh, garaj kereta pun kena tambah nih :)

Mood:~suka lah Tok Ti menang...~

3 comments:

ardinihumaira said...

haaa... ngomel pasal remy ishak tak de ke? hehe... beliau gagap :p

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

akak suka ngan ABP semalam sebab ct memang, akak memang minat giler ngan ct nih, lagipun dia cantik sangat

FaShiHa said...

haha..melbourne USA...paling tak dpt dilupakan kot..
alyah, dyg n dato katy mmg mantop!!i lioke..