Friday, August 20, 2010

Buffet IKEA 2010 dan....



Berbuka puasa di IKEA... Herm, ok laaa... Sebab utama nak buka kat IKEA adalah untuk melantak bola-bola api eh daging... Tersangatlah eksaited sebab terbayang2 boleh makan bola-bola itu secara buffet... Hu3... Tapi, utk Buffet Buka Puasa IKEA, x de plak bola-bola ajaib tuh... Hanya bau2 je ada... Hiks...

Rasanya, tahun lepas dia buat buffet kat cafe dia kan... Tapi kali ni, buffet kat tempat pekerja nye kantin... So, x yahlah nak beratur panjang nak amik makanan... Cuma rasa cam x banyak pilihan lah... Ke sebab ai lapar sangat... :))


Buffet Buka Puasa IKEA 2010
RM25.00 +
(psss, dapat baucer IKEA lima hengget...)


Menu panjang2 camni pun kata tak cukup lagi kan... "__"

Oleh kerana da dpt baucer IKEA lima ringgit, ronda2 la dalam IKEA tuh... Cehhh, macam dapat baucer 5000 hengget.... Tgh sibuk jalan2 cari barang 5 hengget ke bawah, tetiba...



OMAIGODDDDDDDD!!!!!!!

Terserempak ngan Rizalman Ibrahim...
Saya suka dia...
Suka baca blog dia...
Sebab sangat lah tidak menyombong dia...
Cuba g baca blog dia...
Umar sangat cute...

Teruslah membuat strategi utk mengambil gambar dengan beliau... Hehhehe... Macam2 dialog dikarang, utk memastikan supaya tidak nampak terlalu batak <--- padahal terkinja2 sebab sgt batak kuasa dua...


Eh, bila ai pakai tudung... Hukss... Fatin n Rizalman...


Rizalman n me... Ngee....

mood:~tetiba tertanya2 kenapa i pose bukak2 tangan...~

2 comments:

ardinihumaira said...

nanti u belanja i makan lak tau.. hiksss

tujuhhariseminggu said...

bleh2... :)