Thursday, June 14, 2012

Jiwang ke Groahhhh???

Aloo kawan2. Cantik tak tokti pose2 tangan sebelah kat muka. Comel kan. Yea, saya memang jiwang. Lihatlah playlist terkini lagu2 di Windows Media Player saya. Oldies n jiwang kan. *ohmaiii, sejenis sindrom remaja 30an kah???

lagu jiwang

Walaupun wajah gua ganas, tapi dalam hati ada taman beb. Ha3. Ganas lah sgt ye. Bukan pe, letli ni kena rajin menghadap lappy dan menaip sehingga biru. Jadi, solusinya adalah mendengar lagu2 jiwang sambil nyanyi dan dijeling dan dihina oleh rakan sebilik. Ha3.

Tapi, tetiba dpt notification.

incarnation

weiii, Incarnation follow gua beb. Wah, metal band gitu. Camno? Adakah saya akan memetalkan diri. Groahh groahhhh lah gua pas nih. Jangan haraplah tujuhhariseminggu ni kaler2 pink dah. Pasni kaler gelap2 gitu. Barulah ganas beb.

Groaaahhhh!!!!!!!!!!

Psss, silalah follow @incarnationcrew. Nak g FB pun ada.

mood:~tgh dgr lagu diorang. groahhhh beb!!!~

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...