Friday, June 15, 2012

Njalok ngapuroooo

raya 1

Hai, saya yeyen. Manja tak saya. Saya suka lepak atas toto utk Jijah. Orang bentangkan utk Jijah, saya g lepak dulu. Tapi saya dah menghilangkan diri dari umah Jely. Huaaa. Yeyen dah x balik. Kena culik kot. Yelah, comel lah katakan. Oh, sila maapkan pic inchek Mislan yang shekshi di belakang itu ye. ^__*

raya 3

Tadaa, inilah atok B. Alaa, atok yang seksi itu. Tetiba teringat kat atok ku. Lama x ketemu. Moga2 sihat lah yer. Nanti leh sambut raya  lagi tahun nih.

Oooo, dah nak raya kan. Rasa cam baru je nak raya nih. Selaku cucu Hj Basiran yang jawa ini. Meh I ajar camna nak ucapkan maaf bila berkunjung di hari raya kelak. Budaya org Jawa, kalau g beraya, nanti bila nak balik, masa salam2, kena duduk rapat2, pastu ngomong2 lah apa2 yg patut. X gitu Nor Aimie Ngarip. Ko jawa gak kan. Jangan x ngaku. Ha3.

“Njalok ngapuro seng akeh akeh”
maksudnya: minta maaf banyak2 *lebih kurang camtu kot ^__’

Tak saba plak nak puasa. Harap2 dpt main gamelan lagi. Boleh buka free kat hotel. Hiks.

 

raya 2

Haa, ni Jely nak masukkan duit raya kat poket atoknye atau menculik duit dari poket atuknya??? Haaa, cer teka… Kah2…

mood:~baju raya tak antor lagi weh… beli kat jalan TAR je kot~

No comments: