Saturday, February 20, 2010

Panas... "Apa salahnya kalo I sexy????" Datuk B...

Panas sungguh citer nih??? Baru je dapat berita nih... Seorang datuk berani mengaku bahawa beliau suka kalau dia berpose sexy... Beliau selesa kalo sexy... Erm... Sape beliau... Sebelum tgk berita nih, sila nikmati iklan Nips nih...

Adakah anda tau Nips skang ada bersama raisin. Selama ini nips hanya berkacang sahaja. Lazat kannn...

...yaa...
...inilah dia pic Datuk B yang gemar berpakaian sexy...


...


...


...


...


Sexy kan??? Sayalah Datuk B... Datuk Haji Basiran bin Semo... Datuk kepada Inchek Jely... Skang ni panas, sebab tu datuk suka berlenggeng camni... Sexy kan saya... Huks3...

Tadi balik kampung jap. Kampung belah abah, kat Kampung Kundang, Batu Laut. Lama x balik kan... Dapat jumpa atuk... Owh, sangat panas di kampung itu, sehingga kering air sungai nye <--- padahal masa raya aritu, siap banjir...

Kat rumah atuk ai ada pokok buah rasberi tau...

Normah Damanhuri??????

Balik dr kampung, singgah kat Banting jap, singgah woksyop. Besalah, adik ai, si Diha nak godek2 ketanye... Tetiba terserempak dengan Normah Damanhuri. Kagum ai, tak sangka dia da bukak woksyop kat Banting. Tapi, bila diamati, bukan ghupanya... Chi Noo Mah ghupanya. Tokeh woksyop tuh... :p

Owh, esok ada makan2 sambil gathering kat umah Pinky Angel... Nantikan pic nye... Potluck, ai bw sambal sotong, specially made by Inchek Mislan... :)

Mood:~sedap plak makan pechal nih...~

8 comments:

cikjun said...

nips raisin, mmg sedap..selalu makan dalam kelas, ilangkan ngantok..

ACIT said...

atok x sexy..tapi daring..huhu..

wanie™ ◕‿◕。ღ said...

hehe.. ingat kn cerita benar2 hot tdi.. :D

Amir said...

ingat datuk manalah tadi. haha..

TerunaGiler said...

Ada pokok rasberry? gempak giler

miss lolly a.k.a luvfareda said...

kim salam kat datuk B KEHKEHKEH

mizara said...

eh tol ke tu normah damanhuri ehehhe?

Azrul Hisham said...

manyak seksi itu datuk B..hehe