Wednesday, February 3, 2010

PLKN @ Paya Indah

Yeargh... Menginstruktor kelas di kem sangat mencabar... Di samping haba pendam kelas yang sangat tinggi, suasana kem yang indahs sangat membuat kredibiliti tercabar... He3... Oleh kerana mengajara dengan bersungguh2, tiada masa utk hupdate yer... Saksikan lah pic2 ini...

Hahahahha... Klaka lah cikgu nih...
Hape???? U kata i klaka???
Hahahha, cara cikgu tanya pun klaka... :)

Huhhh, kita seharusnya begini...
Bukan begitu...
Eh, beginilah...

Kita kena lukis gamba cikgu ke kat kertas nih..
Yelah...
Alaaa, kita lukis je gamba bulat2, kan cikgu kita bulat..
....Happpeeee???????

Mood:~panas... 7up... Revive... 100 plus....~

4 comments:

fanadz said...

hehe.cumel.lukis gamba cikgu bulat-bulat.huhu.

miss lolly a.k.a luvfareda said...

ngeee.

menang tak lukis gambo cikgu tu ?

tujuhhariseminggu said...

muehehhee...

Neesa Ferreira said...

wahahaha
aku pon budak Kem PLKN paya indah
kump 2, siri7/2010!!