Saturday, February 20, 2010

Tag dr Mizara yang berbentuk lefffff

Mendapat tag dr Mizara, suka betul beliau mengetag saya... Dan saya pun sangat suka ditag... :)

1) Adakah anda rasa HOT???
Bila makan ke ep si Hot n Spicy, saya akan hot...

2) Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!
Taddaaa... Bentuk leffff lagiks... huks3...


3) Cerita pasal gambar
Bentuk lefff ini menggambarkan yang dalam hati saya ada taman... hu3...

4) Bila kali terakhir makan pizza?
Erm, lupa lah... Lama kot x makan pizza...

5) Lagu terakhir anda dengar?
Good Girl Gone Bad - Rihanna

6) Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
Kunyah twisties... Krappp Kurppp....

7) Selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
aLLy, jely, kadang2 ada org panggil bro... Huhh, sangat wassup2...

8) Tag 8 org...
Fanadz - he3...
Adieb - jgn malas ye...
Syaffeq - sila jawab yer, asik blog jog jer...
Acit - sila jawab sambil goyang2 rambut baru
TerunaGiler - erkk, kalo terbaca post ni la...
Faten - silo lah rajin2 yer...
... 6 org je bleh x????

9) Siapakah org no 1
Fanadz - erm, x penah jumpa pun... Konal kat blog dia yg suka tuka2 layout...

10) Katakan sesuatu mengenai org no 5
TerunaGiler - Erkkk, cuba tgk nama dia... He3...

11) No 3 ada hubungan dengan saper?
Syaffeq - Owh ai tau ai tau... Dia ada hubungan dengan keluarga dia... :)

12) Bagaimana pula dengan no 4?
Acit - Dia tgh demam... :p

13) Pesanan kepada org no 6
Faten - TQ la tunjuk cara nak melakonkan diri...

14) Kata2 cinta utk org no 2
Adieb - Berchentalah dengan jurnal pasti moma akan suka sama kamoo... :D

15) Adakah no 7 dan 8 mempunyai persamaan??
Eh, ada2.. Saya tag sampai 6 org jer... So persamaan utk org ke 7 dan 8 ialah, mereka tiada...

16) Berikan 5 perkara yang anda tahu tentang org yg mengetag anda
a) Beliau suka makan... Asik post pic makanan jer...
b) Beliau juga suka melahap, sebab kalo tgk pic makanan dia, suma besar2 jer...
c) Beliau turut suka ke kedai makan, sebab banyak kedai mkan dia pergi.
d) Beliaulah yang memperkenalkan saya kedai yicchuda... Slrppp...
e) Beliau ialah seorang pemakan... Hahahhaa... Suma pasal makan....

17) Persamaan antara kambing dan lembu
Dua2 ada hurup M...

18) Perasaan anda wat tag ini?
Mula2 sonok, tapi banyak sgt lah pleks..

19) Adakah anda tau si Razman itu sengal???
Sengal???? X lah, dia baik lah <--- wah, cam kenal je sape Razman tuh.. :p

20) Gay or Less
Kalo g kedap PayLess Book, ai suka... :)

Mood:~perghhhh, peluh2 wat entri nih... panjang bebeno...~

5 comments:

mizara said...

ALLY..HEPP..yicchuda tu kat mana eh?..takat ni i takpernah lagi la restoran tuh ..hehe

Kyuubi_85 said...

lenguh tgn nak jwb tag ye.. :D

tujuhhariseminggu said...

Mizara: eh, bukan i baca kat blog u ke???? silap ke??? malu.....

Kyuubi: Hu3...

mizara said...

ally vicchuda le..

fanadz said...

telah ditag rupenye..hihik.da lame x wat tag.tenkiu.nnt i buat yer...:)