Saturday, February 27, 2010

Hanjeng hanjeng hanjeng!!!!!!



Entri ini sangat simple tapi penuh kemarahan!!!!!!!!!!!!!!

Hanjeng!!

Hanjengggggg!!!!

Hangjenggggggggggggg!!!!


Kepada pakwe kepada emak Safiya Humaira.... Anda sangat hanjeng!!! Mamposlah engkau dengan penuh derita sehingga muka engko jadik seperti hanjeng ini!!!! Ko sungguh BODOH BANGANG VAVEYYYY BANGSAT!!!! Sampai ati ko wat budak 3 taun camni.... BANGANG LAH LU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hermmm... Huhhhh, sabo sabo sabo... Apa2pun, meh ramai2 sedekahkan al-Fatihah kepada arwah Safiya Humaira... Semoga rohnya tenang di sana... Amin... Sob sob sob... Sedeyla... Ada gak org jahat camni kat sini...

Mood:~sedey la... semoga arwah tenang ye di sana...~

4 comments:

mizara said...

ntah nyer..nak tambah nih..HANJING HABABING..BANGANG NAK MAMPOSS..budak kecik dhla anak sendiri tapi sampai hati buat camtu..tu bukan mak namanya tapi setan!!..

ardinihumaira said...

sampai hati dia wat gtu kan kan... :'( baby kan kecik lagi. kalo tak nak dera2 p la beli teddy bear seketol wat gusti2 bagai pon tader hal. huhu

Dak Wan® said...

Dah dasar bf tu penagih dok plak bersekedudukan.... bapak asalnya kat Penjara.... Tak tahu dah teman nie nak kata apa... semoga roh arwahnya tenang disisi ilahi.

miss faten said...

huu. wow. tak penah dengar cerita ni, sebab duk hostel tak de sumber2 nak dapat berita luar. surat khabar pun jauh nak gi beli. anywayy, rasanya mcm tahu kes apakah... tapi ppepun, sama2 lah kita doakan arwah ye. semoga dia tenang kat sana. huu. yang buat dia tu biar gi mati secara tidak selamatnya..