Saturday, February 6, 2010

Kebersalinan Grey...

Gila ah, title post yg sangat melanggar hukum tatabahasa... :p

Hiii, nama saya Grey... Saya sangat sarat nak terberanak nih...

Yeahh, skang saya tgh menyaksikan secara langsung sesi beranak oleh Grey... Kucheng ni pelik sket... Selalunya, kalo kucheng lain, kalo nak beranak, ala2 malu2 kucheng, nyorok2 sket... Tapi Grey ni nak ada org kat sebelah dia... Haaa, kitorang letak Grey tepi TV... Suma org temankan dia beranak... Igtkan nak amik pic di saat2 yang begitu cemas ini, namun agak horror bentuknya... Tak jadi lah yer...

Setakat ni baru dua ekor... Disyaki ada lima ekor sumanya. Sebab ptg td ai da check2 berapa kepala kitten dalam perut Grey <--- boleyyy???... Moga2 Grey selamat hendaknya... Amin...

Herm... Yang menjadi satu keajaiban di sini ialah bagaimana Grey bleh menjalani proses kebersalinan ini dengan begitu teratur... Sangat membuat saya terpikir2, bagaimana Grey bleh tahu nak buat apa masa beranak nanti... Camna nak uruskan tali pusat anaknya??? Lepas da terkeluar baby nak wat pe??? Camna nak wat proses push-push-in-out ittew???

Ohhh, Subhanallah... Terlihat kebesaran Mu yang amat tidak ternilai... Tidak dapat difikir menggunakan akal hambaMu yang sejengkal imunya cuma... Ni baru proses kucheng beranak... Tak tengok yang lain2... Terasa sangat kerdil di sini... Ya Allah, ampunkanlah dosa hambaMu yang lalai ini... Yang sering merasa diri cukup sempurna... Huhhh, sungguh terasa keinsafan dijiwa... Amin..

Owh, terpaksa turun ke bawah utk memberi sokongan moral kepada Grey.... Daaa...

Mood:~pusshhhhhh....~

2 comments:

mizara said...

ally jadi bidan terjun ni..sungguh ada bakat terpendam..hehe

fanadz said...

ehehe.mmg ada kuceng yg suh org temankan dia beranak..uhuhu.kwn i, kuceng dia siap pggl kuceng lain lagi teman dia beranak..cute kan?