Sunday, February 7, 2010

Ku Sangkakan 7... Rupa-rupanya...........

Sangat seronok pabila dpt bangun awal di pagi Ahad sambil mengunyah roti canai serta teh o panas... Terasa Ahad ini akan lebih bermakna... Huhhh... Owh, si Grey berjaya melahirkan 3 ekor pewaris lagik... Sumanya kaler2 dull gittew... Tiga2 kaler sama... Camno nak bezakan nanti??? Huhuhuhuu...

Baru je abis bekpas, tetiba En Mislan berkata seraya berpesan...

"Owh, Jely... Temankan abah g kenduri kat Selayang..."
"Sape nye kenduri nih?"
"Anak Mak Teh yang duk Spore tuh...."
"Okies...."

Hurm... Kenduri lagik... Smalam ada kenduri gaks... Gumuks lah camni... Owh, kalo nak ke mana2, abah ai kena cakap awal2... Yelah, dia da tau, anak dia kalo nak bersiap g mana2, mengambil masa sejam nak siap... So, tpaksalah bgtau di awal2 pagi... Supaya tak lambat...

Setelah siap2 sambil kesedihan kerana x dapat tgk Melodi, pose jap kat dpn TV sambil kunyah kuih bangkit...

"Eh, mana kad kawen tuh... Abah lupa lah umah dia kat mana..."
"Jap yer... Haaaa, ni kadnye... Cantiknye..."
"Haaa, hapal alamatnya... Kang senang..."
"Baik....."

Owh, kat Taman Bolton Selayang... Kat mana tu??? Takpe, nanti godek2 map... Sampai lah nanti.. Tatkala nak kuar umah sambul menyarungkan spek mata itam <--- owh, menghadiri kenduri kawen sambil berspek mata itam sgt glamer.... :) ternampak satu menda kat kad kawen tuh....

Tarikh: 14 Februari 2010 (Ahad)


Ok... Owh ari ni ahad... Tetiba tertengok plak date kat hset..

7 Februari 2010

Erkkk.... Abah salah tarikh la... Next week la...

Mood:~sib baik lah tak nonong2 g kan... Kalo x maluuu...~

4 comments:

fanadz said...

hehe.naya je.cane la ur dad bole silap..hihi.

Pinky Angel said...

Ehem.. Incek AJK. Sila jgn silap tarikh nnt ye? looking 4wd to meet u guys!!

mizara said...

hahaha..saba jela

tujuhhariseminggu said...

Fanadz: Hu3... Exited nak g kenduri kot...

Yuun: Ohw, majelis u akan diingat tarikhnye...

Mizara: Hu3...