Tuesday, February 9, 2010

Mano kunci nih???

Scene: Baru abiskan kelas tuisyen Science Std 3 <--- owh, sgt comel lah budak2 darjah 3...

Owh, dah jam 9 nih... Yeaaa, da abis kelas... Kena balik cepat nih, nak g nonton Ghost Whisperer... Nak temankan Melinda Gordon selepas kematian hasbennye... :) Sedang sibuk2 nak balik nih, tak jumpa plak kunci keta... Huhhh, kat mana nih... Dah lambat nih... Kyle XY pun da start nih... x sempat nak tgk Kyle ngan Amanda nanti...

"Ehhh, mana kunci keta nih...." sambil cari2 sekitar opis tuisyen...
"Errrr, cikgu cari apa tuh??? Dari td sibuk mencari..."
"Owh, cari kunci keta... Mana ntah ai letak.. Cikgu ada nampak..???"
"Errrmm... cikgu... Yang kat tangan cikgu tu bukan kunci keta ke???"
"A'ah lah...."

Huhhh, camna leh jadi camni nih... Sibuk tertonggang tonggeng cari kunci... Ghupa2nya ada kat tangan sendiri... Bukan sekali dua jadi camni... Banyak kali gak... Kadang2 sibuk cari marker pen, rupa2nya ada kat tangan... Hoohh, adakah sudah nyanyuk???? Tulunnnn...

Pic selingan... Grey dan anak2nya... :p

Herm... Adakah semakin jadi pelupa nih??? Nak wat pe nih??? Ada ide???

Mood:~ermmm, kat mana letak meksis broadband nih...~

7 comments:

mizara said...

mmg nak ke arah nyanyuk tuh..hahaha..i pon slalu gak mcm tuh..huhuhu..

miss lolly a.k.a luvfareda said...

L0LLY BKN slaloo lupa kunci.

tapi getah rambut. ahaks. padahal dah lekat kat tgn getah tu tp mengamuk p cariks pat lain. haish

Pinky Angel said...

tu tanda umur makin banyak..hehe

syaira said...

sy selalu lupa spek mata,bila kalut sumer jd x tntu arah dan x rasional,huhu
comelnyer grey!!
besaw giler!!


kummentlaa entry bru sy....kalau nk klik nuffnang sy pun boleh,wakaka

Anonymous said...

mesti x mkn examo ikut schedule...
or mmg dah stop mkn?
-k mas-

Irine Nadia MaRceLLo said...

hahah..besO gilew si grey tuh..huhuhu

salam kenal:P

tujuhhariseminggu said...

Mizara & Lolly: Hu3, takoot, x mo nyanyuk... :p

Yuun: he3... eh, da tua ke aku nih???

Syaira: Grey besaq dan tua... Dah kli nuff...

Kak Mas: Eh, maseh lagi telan Examo ittew, tapi nak abes... Nak lagi sekotak...

Nadia: Grey kem salam... :p