Friday, December 16, 2011

7th MPSGC 2011–pt 2

assalamualaikum semua… alhamdulillah… akhirnya selamat pun masing2 present… walaupun macam2 jadi… tapi, yang penting, semua berjalan lancar… alhamdulillah… ni lah antara pic yang sempat disnap… gamba lain x dpt nak disnap kerana…

1) bz makan semasa break, lunch dan break lagi…

2) kenebesan ingin present sehingga menjadikan nafsu utk camwhoring sangat tiada…

mps 8

itu dia delegasi sedang menjamu selera… kami memang ada sense terhadap bilakah makanan akan mula dihidangkan… laju je menuju ke tpt yang sepatutnya…

mps 9

setelah tamat opening ceremony, telah berlaku satu kekalutan… kami cuba cari tpt yang disediakan utk sesi oral presentation… oh, ya… kami group geoscience present keesokan harinya… oleh kerana terlalu asyik mencari bas utk ke tpt oral, kami tersalah naik bas dan terberhenti di Prince George’s Park Residence… eh, terpulang ke tempat penginapan pula…

kami cuba utk teruskan pencarian ke tpt oral presentation… namun, tindakan luar sedar memang sukar dijangka… kami tertukar pakaian seraya menuju ke subway… lantaran itu, kami ke chinatown dan ke marina bay… hu3… *maaf pic ke chinatown n marina bay tiada atas sebab2 yang dinyatakan di atas… hiks…

mps 10

lihat, tertukar baju berjalan2 pula… ^__^

mps 11

ini adalah keesokan harinya, masa utk membentang dengan yakinnya… lihat mereka sgt gigih mendengar kan… saya pula tersengih2 menahan debaran… hu3… cuak bebbb…

mps 12

ooo, ini bukan saya… takkan lah saya nak bertudung semasa present… keliru juri nanti… ini oral presentation ke rancangan ustazah pilihan… ini kwn saya… lepas dia present, giliran saya pula… oleh sebab itu, saya amik gambar dia… sebab xde nafsu nak amik gambar sendiri present…

mps 13

setelah selesai membentang isi2 dan hujah2, terus ke closing ceremony… habis sudah…

mps 14

masing2 dengan sijil penyertaan… banggakan muka kami… kerana sudah bentang di international conference… maka kami boleh grad sudah… ha3… ooo, dari kiri Dr Mohd, Abg Lan, Syirah, me, Yousif…

mps 15

saya sedang merenung ke arah trofi best oral presentation for geoscience… ya, hanya merenung ye tuan puan, bukan memegang… maksudnya, bukan saya yang menang, Dr Mohd yang menang… hu3…

habis sudah MPSGC2011… akhir kata…


eh, belum abis lagi… esok g ada congress tour… ya, kami ke Zoo Singapura… wuhuuu… sila imejin, 150 org pelajar universiti melawat zoo secara serentak… gembira atau ngeri??? ha3…

mood:~zooo… here ai kam…~

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...