Tuesday, November 4, 2008

Pening.. ~~~

Adeh... Pening nyer kepala. Nak muntah pun ada. Org kata masuk angin dalam badan, sebab x makan. Tapi ku ni dah terlebih makan. Mustahil... Tak cukup rehat kot. So, hari ni kena rehat puas2 lah. Nak MC bleh x??? Ehehhee...

Hajat di hati nak update pasal trip ke Kuantan. Ada banyak gambar cantik2. Tapi, Wawa x upload lagi2 gambar nih. Mana nih. Katanya...!!!

Erm, pagi2 nih, nak cerita benda2 kelakar lah. Ada di antara iklan2 skang yg agak kelakar. Kelakarlah kot, kalo x, naper ku asyik gelak je bila iklan ni kuar kat tv.

Iklan 1

"Mi Sedaap.... Rasanya kurindu...."
Ehehehe... Dengar intonasi pelantun dialog tu, memang rindu gila perempuan tu kat Mi Sedaaap... :D

Iklan 2

Ala... Iklan mee segera gak. Har Liow, ke Hau Leow... Yang ada dialog ni..
"Betul2 Har Liow.... Ha Ha Ha Ha"
Cuba amati org yang menyebut dialog nih. Bapa dia kot. Dengan mak n anak kat sebelah tu menjejeh2 air liur tgk bapa diorang makan mee tu. Fokus kat bapa dia bila dia cakap dialog tu. Kelaka siuttt...

Iklan 3

Iklan raya SSPN. Ala mesti korang familiar kan. Tapi dah x der kot. Perasan x dialog kakak dia bila sampai kat umah adik dia.
"Wah Wah..."
Yang besnyer, begitu nyata kakak dia sebut wah tu dua kali. Ala2 drama RTM pun ada gak. Ehehehe.. Wah wah..

Erm, ini semua pendapat peribadi. Maaflah kalo ada yang tak suka yer. Wah wah...

mood: ~wawa, cepat upload gambar.....~


No comments: