Friday, January 15, 2010

~~~

~~~
...hati saya bercampur baur...
...sedih ada, gembira pun ada...
...sedih sebab rindu kat arwah mak...
...tak sempat nak bahagiakan mak...
...mak, kalo mak leh dengar, jely mintak maap yer...
...sebab x sempat nak bahagiakan mak...
...x sempat nak belikan mak benda2 yang mak ske...
...mak ske sgt pakai baju kurung kain sutera...
...mak ske beli tupperware banyak2...
...utk anak2 katanya...
...mak, kalo mak dengar, mak rajin2 la jenguk anak mak ni eh...
...jely tau mak selalu jenguk jely...
...sebab kadang2 jely cam nampak mak senyum kat jely...
...tapi kan mak, ramai org ckp...
...muka jely sama cam muka mak...
...diorang kata, kalo rindu kat mak, diorang tgk muka jely...
...kalo jely rindu kat mak, jely tgk cermin, sbb leh tgk muka mak...
...al-Fatihah...
~~~

6 comments:

mizara said...

alfatihah tuk arwah ibu u..
jgn sedeh2 k..sure arwah ibu u bangga ada anak baik mcm ally nih..hehe..

tujuhhariseminggu said...

tq tq tq.... :)

miss faten said...

al-fatihah untuk arwah ibu you~
jgn sedih2. nasib kita serupa.
kehilangan org yg tersayang.
tak kisahlah time tu kita dah berkeluarga ke dah beranak cucu,
kehilangan ibu bapa memang menyesakkan dada ...

tujuhhariseminggu said...

Faten: kan... tq...

Anonymous said...

Al Fatihah...
org kata kalo rindukan mak, asyik teringatkan mak, sedekahkan surah yassin kat dia..
InsyaAllah hati kita akan tenang...
Moga rohnya dicucuri rahmat dan moga rohnya di tempat org2 yang beriman...
Aminnn...
-k mas-

tujuhhariseminggu said...

Kak Mas: Amin....