Sunday, January 10, 2010

Kechik in da house... Wassup2...

Tomey x????

Hi... Nama saya Kechik...
*gambar ditaja oleh Febreze... :)

Meorrrwwwww.....

Kechik kucheng baru kat umah... Yeayyy... Saper yg beranak kan dia??? Oh, kucheng ini telah diselamatkan oleh Dilla... Chulek dari hostel... Cian, x de saper nak jaga... So, keluarga Mislan pun mengangkat kucheng ini sebagai ahli keluarga yang baru di umah...

Bubu cam jeles2 dgn anak kucheng nih... Op koss lah si Kechik ni diberi perhatian yang lebih... Dgr ceritanya, semalam si Bubu telah membawa si Kechik jalan2 di kwsn kuarters ni. Pastu, si Bubu tinggalkan si Kechik kat umah sape2 ntah... Lepas dia tinggalkan si Kechik, senyum2 Bubu balik umah sorang2... Dengan harapan si Kechik akan sesat selama2nya... Puas cari si Kechik, sib baik si Kechik berjaya pulang ke umah dengan sendiri...

Kepada si Bubu, jangan jeles2 yer... Weols sayangkan u, tapi cinta weols dah terbelah bagi... Hu3... Amaran kepada si Bubu, jgn tonyoh2 Kechik ngan kaki lagi yer... ;p

Mood:~si Kechik suka geget2 lah....~

2 comments:

Anonymous said...

hmmm...yg empunya kucing nie ade potensi kawin 2...
wpun xde awek lg,
bile dpt terus psg 2 nie...
bahaya..bahaya...
dangerous..dangerous....
-k mas-

tujuhhariseminggu said...

K Mas: wahai pembaca blog ku yg setia.... hiks3... apa plak pasang 2, pasang 3 lor... :p