Sunday, January 10, 2010

AJL AJL AJL

Ettensyennnn... Attensyennn plis... AJL is coming... Just a few hours before 24th AJL airs live from Putra Stadium, Bukit Jalil. As usual, weols went to AJL's full dress rehearsal which held on yesterday. Dapat tgk artes2 wat show... So, after had nasi goreng lada hitam's yana, weols ke sana dengan girangnyer... :)

Zul, Fai, Yana n me... Yeayyy... mari lompat2...

Yeayy... yok makan eskrem sementara menunggu rehearsal start... Sedap gak drumstick kit kat... Cuma bila makan eskrem ada kit kat tgh2 tu, susah plak nak makan eskrem ittew... :)

Sesi bergambar dengan peminat... I memang x berkira kalo peminat nak amik pic ngan i... Baik hati kan i??? Jangan lupa undi i kat ABP 2009 yer... ;)

Wawa: Loreal... Kerana dirimu begitu berharga....
Fai: Amboi2... Abih tu, ai tak berharga laaaa...???

Hafiz on the stage... Kociknye...
  • Dato CT will be on stage for opening gambit. Nyanyi Juara Lagu last year... CT akan duet ngan Lan ex-MUH... Best wooo performance nih... Vokal CT sangat rowkkk...
  • Aizat masa lagu Kau Aku akan diiringi kanak2 sekolah yang comel... Sangat seronok tengok mereka menari. Macam nak menari sama... :)
  • Selain Aizat, Bunkface pun ada gunakan penari dan penyanyi cilik... :)
  • Penggunaan LCD gergasi kat pentas sangat menarik dan menvavooomkan persembahan...
  • Owh, sila perhatikan props Akim yang ala2 pementasan teater itu yer...
  • Ghasa2nya Shila akan jadi gimik dalam show Faizal Tahir.
  • Hujan ngan Raingersnya... Amat gamat persembahan mereka... Saksikan..
  • Cheryl, Ally n Faizal memang sempoi la... Good job uols...
Herm, sapala yang menang ye malam nih??? Takpe la... Semuanya dalah pemenang, bukan pengalah... ;))

Mood:~Cinta Adam dan Hawa....

No comments: