Wednesday, June 23, 2010

Cool Jumper Contest - Lompat.... Hiyarghhhh...

Yeaaa... Jalan2 kat blog SuperTobot... Jumpa kontest...


Kontest lompat2 tuh... Owh, ai memang suka lompat2 nih... Mari join...

Okeh, satu dua tiga...

Iyargjjjjjhhhhhhhhhhhh....



Eh, apsal ai sorang2 je yg lompat????? Takmo lah... Cik Nina Aman, saya x nak antar pic nih... Sebab ai sorang je yang lompat... Hiks... Jadi saya nak antar pic ai ngan kawan2 ai...

One... Two... Three...

Jump... Jumppp... U jump, ai jump... :))

Mempersembahkan: Ibu-ngandung-lompat2, Ayah-kangkang-di-udara, Abugettt-ala2-Street-Fighter dan Haippp-jangan-bergerak-nanti-ai-tembak...

Sekian... Eh, jap i nak tag 4 org... Sila join kontest ini...





yang lain2 nak join bleh gak... di alu2kan... :)


mood:~mintak2 kali ni menang... kalo x... beli hadiah sendiri la... miahahahaa~

7 comments:

Boy said...

beli hadiah lebih sikit just in case ak x menang gak hahaha

tujuhhariseminggu said...

@boy: wahhaa... kongsi2 hadiah kalo cemni... :p

Whoopz said...

Fuyohh.. Memang mabeles gambar ko lompat2 tu.. Harap2 ko menang ar.. Gud luck frenz..
ErR.. Gwa x j0in kot.. Gwa s0k0ng lu je.. Heheh

ardinihumaira said...

whoa...goodluck!

ayoyo... dni non ado gambo lompat2. ingat nak ambik gak. isk3 sempat tak join ni.. alahai.. tak ado tukang snap gamba skang ni.. ;p

tujuhhariseminggu said...

@whoopz: opp.. mana aci... kena join gaks... :)

tujuhhariseminggu said...

@dini: leh je... letak kan timer... pastu lompat dalam seploh saat... silakan menchoba...

psss.. abihlah gegar2 di pantai timur nih.. :)

Nina Aman said...

sudah view...hehe..so,result akn sy announce by 18 july..tq for joining (=