Friday, June 25, 2010

Spiderman Kangkang????

Semenjak ada watermark nih, rajin plak nak godek2 pic... Hiks... Batak kan...??? Eh, apsal kalo suka dan eksaited buat benda baru, kte dipanggil batak eh??? Adakah kaum Batak suka buat benda2 baru??? Cayalah uols... Tapi, kenapa x dipanggil lain eh??? Lain kali nak tukar lah... "Waaaa, sukanya aku buat benda nih, benda baru tu"... "Ek eleh... Ko ni Negrito la...." <--- cam x besh jer.. :p

Petang2 hening, sambil selak2 jurnal yg kena review, terselak plak pic2 lama... Pic masa g Ganu antar Fai... Huhhh, banyak pic yang x di explore... Terjumpa lah beberapa keping nih... Owh, kalo g Ganu mesti makan kepok lekor... Kalo da sampai ganu, harus pergi ke tempat yang betul2 umpphhh utk makan kepok... So, weols meredah sehingga ke Seberang Takir utk mencari kepok yang kevavoommm... Hasilnya, kitorang jumpa tempat kepok lekor segar dr ladang... Huhhh, sampai ke ceruk kampung weols redah... :)

"Makcik, peace sket..."
"Kenot uolss, Auntie kena siapkan sos nih..."

Yeaaa... Sangat sedap ye kepok lekor di sini... Ikan dia melebihi sukatan tepung... Selalu kalo makan kepok lekor kat sini, ala2 rasa tepung je ye... Ikan ilekkk... Kalo nak tau makcik tu tgh buat sos cicah kepok... Haaa... Senang je... X yah dimasak pun... Campur gula, cili, ngan cuka... Godek2, terus siap... Terus suh makcik bungkuskan utk kitorang... Slrrrppp... Leleh siot... :)

~ seafood ~ fresh ~ ahaaaaiiii... ~

Haaaa, sempat singgah di Mengabang Telipot... Nak makan seafood segar... Mak aih... Can u imejin, makan sotong besar2 camtu... Sangat terasa kesegaran isi sotong tuh... Bukan itu sahaja, ikan pun ada... Mak aih, terasa manis isi ikan itu... Harga pun bleh tahan... Rasa cam nak pindah ganu jer... :p Nak makan ari2...

Ohooo... Jalan2 di KT sangat best, sebab dekat dengan laut... Lepas melawat abah cik Fai, terus jalan2 di pesisiran pantai... Hospital KT sebelah pantai yer... Sangat nyaman... Oleh kerana hobi kami suka melompat... Terimalah... Dari sini kebintang-bintang... Hiyaaahhhh.... :)

Lompat bintang beramai2 sambil disaksikan warga ganu... :)

Owhh, masa jalan2 tu, terjumpa Spiderman gebu...



mood:~cik Fai... rindu sama kamu...~

14 comments:

cik panadol said...

spiderman tu gaya gagah...yg sebelah spiderman gebu tu gaya menggoda...kepit ke bang!haha

Whoopz said...

Spenderman rawks.. Hahah..
Lu ngan kwn2 memang ske l0mpat ek?

[z@ck] said...

hot hot hot
=P

ardinihumaira said...

waaaa cam spiderman! hehe.. bestnya makan seafood. suke sangat2 ;)

miss lolly a.k.a luvfareda said...

cantik gak pic ada watemark bebunga2 neh

tujuhhariseminggu said...

@cik panadol: hehhh, gagah tuh... mana de kepit2... wahahhaa... :p

tujuhhariseminggu said...

@whoopz: hahhaha... panggil ai spendermen... yea... kecik2 x dpt nak lompat... da besau baru sibuk nak lompat... :p

tujuhhariseminggu said...

@zack: hot & cold.. :)

tujuhhariseminggu said...

@dini: eh, kat KB x de seafood ke?? :)

tujuhhariseminggu said...

@cik lolly: mari berbunga2 di pic... huiks.. :)

ravishingpeacock said...

pergh.. mmg terbaik r huhu kopok fresh, seafood fresh

Boy said...

huwaaaa xmau beli baju kt padini daaaa

tujuhhariseminggu said...

@peacock: yesss... terasa x rugi duit g bayar makan2 menda fresh tuh.. :p

tujuhhariseminggu said...

@tobot: inchek tobot... sila jangan berenti shopping di sana... wahahhahaa... :p