Wednesday, October 21, 2009

Beyonce Menunda - Takkan Pasal Sexy jerkkk????

Huuhhhhh... Apsal hangin2 nih <--- hangin = angin yang disebut ketika diri sangat naik angin. Its about postponed-Beyonce-concert tuh. Semangat je dgr album Beyonce bertalu2, supaya leh wat lip miming masa konsert dia. Ehehhee... Cam x jadi je konsertnye. Takpela, tgk video clip pun jadilah. :) Yang hangin sangat nih adalah pasal baca komen2 pasal konsert yang da dua kali tunda nih.
Yes, people have their own right to say what they think. Tapi yang x paham nye, apsal diorang asik bangkitkan isu seksi.
"Haaa, lega Beyoncet x wat konsert. Takde lah pompuan seksi terkinja2 atas pentas tuh" "Kurang sikit maksiat kat Malaysia kalo Diva B x dtg sini..."
"Aphal lah pompuan tu nak pakai seksi2 kalo perform????"
"Tak cukup kain ke nak pakai utk konsert????"
Uih... Takde isu lain ke? Kenalah tgk sisi lain. Apa yang kita dapat kalo Beyonce buat konsert kat Malaysia.
1) Artes2 Malaysia dapat rasa camni. "Eh, apsal selama ni aku wat performance cam ala2 kadar je. Aku kena berusaha lagi nih". Takpun, "Uit, bersungguh2 betul dia wat performance. Kena belajar menari sampai hebat cam dia, aku asik2 berdiri cam tiang je kalo perform". Haaa, kan da meningkat prestasi artis kat Malaysia. Seriously, have u ever watched Beyonce's performance. Energetic.
2) Ramailah yang akan datang melancong ke Malaysia. Masyuk lah duit diorang ke sini. Huhh, kan dah meningkatkan ekonomi negara sekaligus dapat memperbaiki KDNKK negara lantas merapatkan jurang antara rakyat miskin dan kaya lalu mengharmonikan negara serta memertabatkan nama Malaysia di mata dunia. Haaa, nampak tak betapa relatednya konsert Beyonce ngan kemajuan negara. 1Malaysia.
3) Mengeratkan lagi hubungan diantara rakyat Malaysia. Ah Ciu akan mengajak Muthusamy Karupiah dan rakannya Salmah untuk ke konsert. Eh, Merlin anak Pasang pun akan ikut sekali beserta Tengku Shaliza. Haaa, tgk, 1Malaysia kan. Kan dah menyokong saranan Perdana Menteri kita tuh...
Apa2 pun, sangat berharap Beyonce datang Malaysia eh...
mood:~o o ooo o ooo...~

No comments: