Saturday, October 3, 2009

BOTOX?????

Taufik n me. Siap2 nak g jalan2. Kebab ada gak, tapi sebab dia yang amik gambar, so dia x nampakla... Ehehheee... Eh, sekali lagi, Kebab tu bukan merujuk ke makanan, dia kawan ku yang bernama kebab, lagipun, mana ada kebab yang pandai snap pic kan??? Tul x???

Fai n me. Haaaaaa, kalo nak tau pic ni disnap sebaik sahaja Fai lepas membotoxkan diri. Kilat2kan, makan ati kak neta... Takdela, Fai memang dianugerahkan wajah yan berunsurkan botox. Ehehheee... <--- jeles jeles....


Grey ngan Omey. Baru perasan muka laling-laling ni sama kan. Laaa, kata anak beranak. Tapi betulke, kalo amik pic kucheng, nanti kucheng ittew akan mati??? Takkanla kot... Greyyyy, jangan tinggal daku...

Mood:~Snap snap snap... Klik klik klik... I loike cam-whoring... Muehehhe...~

2 comments:

Nurul Aini Osman said...

fadzly, mana kenal topek? topek ni dah mcm adik kak nurul... kitaorg kenal sejak kecik lg... kakyang dia satu kelas dgn kak nurul... dulu lps sekolah bole kata tiap2 hari kak nurul lepak umah dia... mesti bawak ice cream ke pape jajan bg dia dgn kakak dia mimi... hihihi kecik dunia ni kan...

tujuhhariseminggu said...

kat ukm. dulu belajar sana. sampai skang jadi geng. wuhuuhuu... nanti saya kaborkan yang saya pun kenal ngan kak nurul. ehehhee... keciknye donia...