Monday, October 5, 2009

Bobo... Mari berkenalan dengan saya...

Hai, mari berkenalan dengan Bobo - kucing ajaib <-- eh, x de la, kucheng biasa je...
Bobo: Hai, selamat berkenalan. Nama saya Bobo. Jenis saya??? Entahla, saya telah dijaga oleh tuan saya sejak kecil. Tuan saya ialah abang kepada blogger yang comel macam saya. Erm, saya selalu baca blog (tujuhhariseminggu) adik tuan saya. Menarik blog dia. Owh, berbalik kepada saya. Tuan saya ialah seorang jawa, mungkin saya seekor kucheng jawa juga. Seronoknya bila saya tahu saya ni ialah jawa. Selamat berkenalan semua....
Haaaa, camna. Seronok berborak dengan Bobo. Tak sangka Bobo pun baca blog i. Ehehhee. Kucheng bleh baca blog??? Wuhuhuuhu...

Kak Nana, Dilla-Bobo, Farid. Abg n kakak ipar ku berpose dengan set sofa dan cat di dinding kaler baru <--- jeles tgk umah chantek...

Mood:~meowww... rindu sama greyyyy~

No comments:

Seorang Aina Abdul

Eh, korang dah tengok video temubual Show Dalam Bilik - Aina Abdul ni? Show Dalam Bilik - Aina Abdul I bukanlah peminat tegar AA. Lepas teng...