Saturday, July 24, 2010

Mantra ~~~ Entiti berkepala ghaib...~~~

~Mantra~

Sihir dalam kehidupan? Tidak janggal bukan? Walau jelas bertentang hukum merentas fitrah, namun ia tetap ada... Manusia sering tenggelam dalam dendam, hanyut dalam mencari pembalasan... Mantra sebagai jalan penyelesaian, jalan pintas ke neraka... Muzir yang dikhianati Hasbi demi Ina, kembali bertopengkan Mantra demi melunaskan dendam... Bila Mantra menguasai diri, dosa dan pahala makin pudar sempadannya...

Montot utk dijual... Vontot untuk disewa... Huahahha... Susah gila nak cari poster Mantra... Asal search 'Mantra Zul HandyBlack' kat google, mesti jumpa artikel pasal babak bogel <--- walaupun diri sendiri eksaited tunggu scene nih... Hahahhaa... Camna cerita Mantra??? OK la, tapi En Zahari Zain, cerita ni lambat lah... Seolah2 cam sengaja lambat2 kan adegan utk panjangkan cerita Mantra... Baru nak sampai klimaks, down balik eksaited... Dinamik kurang la... Asik2 dengar Muzir mendengus.... Khuhhhh... Khuhhhhh... Ai keluar panggung dengan sedikit kecewa... :p

Selalu g Ikea x??? Mesti ada angan2 ada umah seperti di Ikea, sambil merenung2 dan menghitung2 bajet yang ada... Huahahhaa... Impian umah seperti di Ikea sangat jauh utk saya... Kena kumpul duit banyak2 nih... Takpun, bukak umah urut la... Kaya sket lah.. Pastu kena tangkap... Miahahaa....

Tgh bayangkan jika di rumah ada meja camni di mana2... Senang nak wat assignment.... :p


Hasrat untuk menonton Mantra direalisasikan dengan penuh paksaan terhadap Ling and Oman... TQ lah temankan tgk Mantra walaupun show kul 1115pm dan kena menunggu 2 jam di IOI Puchong... Sementara menunggu, sesi makan2 dijalankan... Makan kat Little Taiwan... Memula ragu2 terhadap tahap Halal nye... Tapi bila melihat ai eh Maria Tunku Sabri di poster depan kedai, terus yakin dengan kehalalannye... :p

Ling: Hahh, kan ai da ckp... Dia tu memang camtuuu <--- sambil gerak2kan tangan...
Man: Ek eleh... Ngompat je keje ko kan.... :)

Sebelom masuk tgk cerita Mantra.. Terjumpa objek entiti... Seram wooo...

...

...

...

...




Owhh... Kawan2 ai jahat... Dia kata ai macam...

Despicable Me ~ Bulat kecik bulat kecik mulatt lah besar... :)

mood:~smalam juma kawan lama kat IOI... ngeeee...~
pic:~google~

4 comments:

Boy said...

hi despicable me!

tujuhhariseminggu said...

@boy: miahahhaa... :)

ardinihumaira said...

dni teringin nak ke IKEA sebab banyak barangan cantik2 kat sana kan.. huk2... bawaklah daku pergi. ehhh ayat cam nak lari nikah je miahahaha

tujuhhariseminggu said...

@dini: eh, x vley lari2 ngan dini... kang kono luku ngan deen... :p