Sunday, February 6, 2011

makan lagi… di bumbu bali…

makan lagi… maka dengan ini… ai da jumpa hobi ai… MAKAN… hihikssss….

ok… sedap dan besau ye makanan di sini… tgk la masing2  nye portion… sejenis puas… da lama nak makan kat sini… ada byk cwgn… ari tu nak rasa kat sunway pyramid… tp x jd… so, sempena nak menyambut makan beso, kitorang ke sana… makan beso, maksudnya makan sehingga menjadi beso…

camna cuti korang??? ada g mana2 x??? ai nye cuti??? duk pose2 kat umah je… huhuhuhu….

mood:~nak cuti lg bleh??? hiks…~

2 comments:

ardinihumaira said...

t lanje dni kat sana! ^__^

cik fara @ fanadz said...

aaaa.nak buat makan as hobi jugak. tapi takleh.badan dah bosa amek ni ha.huhu.