Saturday, February 5, 2011

puteri hang li po wujud lagi???

tepi tepi tepiii… puteri nak lalu… kcingg kccringgg <--- bunyi loceng eskrem…

ou ally tandu

sungguh moden yer tukang angkat… pakai bj ke opis… yelah, ikut zaman kan… takkan nak pakai cawat2 cam dulu… tak IN lah… mana tuan puteri nih… jom peek a boo tuan puteri…

ou tp

tadaaaaaa!!!!

tuan puteri hang LATI POH… hiks… kira mix2 sket la… tu yg muka cam org melayu sket… eh eh eh… ada kwn2 hang li po ikut la…

 

ou ally emy

putera puteri negara chendana… ni sejenis lari dr spital nih… spital sakit2 jiwa… apa2pun…

HAPPY CHINESE NEW YEAR <--- psss, terlambat plak wish…

mood:~kagum sebab dpt rasa raya mcm2 bangsa….~

No comments: