Wednesday, February 23, 2011

trip ke bandung–post1

ni post update2 cepat2 manja2

hi kawan2… hi… hi… <--- eh, x de org sedar pun ai x update blog… patot x de yg jawab hi ai.. hahhaha… apsal plak nak sensitip2 nih… shejuk sgt kot kat bandung nih…

ok… nak hupdate pasal bandung letih2 plak… maklumlah… shopping di pasar baru adalah sgt mencabar… pelbagai skill digunakan… skill1-convert Rp ke RM secara pantas dan tuntas… skill2-membuka mata seperti pandangan ikan utk mencari barangan yang dicari… skill3-menahan napas sedalam2nya sebab ada plak org isap rokok dalam sempit2 tuh… mencabar…

agaknya, sebab tu org bandung ni kebanyakan nya slim2… adalah sedas dua yang ala2 nak sesaiz ngan ai… sebab kehidupan yg mencabar… ada satu lg sebab nape mereka di bandung slim2…

kerana…

mereka makan…

ayam kurus

ayam kurus… kita kat msia makan ayam gebu… peace…

mood:~sedang mengah2…~

2 comments:

shukrin farahdiba @ ceklala said...

jgn lupa ole2 utk i pelis!

cik fara @ fanadz said...

rasanya macam nampak anda di rumah mode pada hari khamis..ada tak pegi? tapi tak sempat nak menegur sbb tetibe je anda hilang begitu saja..uhh.